Saturday 25 February 2012

MENJADI AHLI

Selamat sejahtera kepada semua alumni Yayasan Johawaki yang budiman!

Kami akan terangkan secara lengkap prosedure bagi seseorang alumni itu boleh menjadi ahli rasmi kepada Persatuan Alumni Yayasan Johawaki Malaysia. 


Sebelum itu kami ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada semua alumni yang sudah mendaftar menjadi ahli rasmi kepada Persatuan Alumni Yayasan Johawaki Malaysia. Sehingga tarikh ini, sudah seramai 114 alumni sudah menjadi ahli rasmi persatuan.

PROSEDURE PENDAFTARAN AHLI RASMI PERSATUAN:


1. Mengisi borang keahlian secara lengkap. Kepada alumni yang masih tiada borang keahlian, sila download borang dari link ini http://www.scribd.com/doc/98611101/BORANG-KEAHLIAN-PAYJM


2. Membayar yuran keahlian seumur hidup sebanyak RM50.00 di akaun persatuan (CIMB BANK) - no akaun: 12930001780058.


3. Setelah membuat pembayaran yuran keahlian seumur hidup, sila 'attach'kan resit bersama borang sebelum menghantar kembali kepada Muhammad Yazid bin Mohamad Salim atau Hazmi bin Omar dalam bentuk softcopy di emel yzd_m@yahoo.com (Yazid) atau sondoc_89@yahoo.com (Hazmi) atau menghantar terus dalam bentuk hardcopy ke Wisma Johawaki. Bagi yang menggunakan e-mail, scan resit bank anda dan insert ke borang keahlian anda.


4. Setelah menghantar borang keahlian bersama resit, kini anda telah menjadi ahli rasmi kepada  Persatuan Alumni Yayasan Johawaki Malaysia.



       Contoh resit dan borang keahlian.









1 comment: